Nietypowe powikłania po ekstrakcji + dziwna narkoza

Moderator: Moderatorzy

Poznaniak

Postautor: Poznaniak » 29 stycznia 2003, 17:35

Witam wszystkich! Ponieważ jestem laikiem (pacjentem) proszę wybaczyć mi pewne ewentualne nieścisłości i niefachowy opis zagadnienia. Po kolei:Przed dwoma dniami tj.27 stycznia usunięto mi dolną siódemkę i górną szóstkę. Zabieg został wykonany w tzw.narkozie był przy tym anestezjolog podający dożylnie jakiś środek... Rzeczywiście tuż po jego podaniu miałem całkowity odlot jednak PAMIĘTAM MASĘ SZCZEGÓŁÓW z samego wyrywania (np.ze probowalem zasygnalizowac anestezjologowi by podal wiecej tej mikstury dożylnie - starałem się to robić wolną prawą ręką a nawet powiedzieć - te stękania potwierdza zresztą moja żona która była za drzwiami gabinetu) - niby narkoza a jednak człowiek jest chwilami świadomy, jednak pozbawiony pełnej kontroli nad własnym ciałem...Prawdziwy koszmar zaczął się jednak gdy spojrzałem w lustro.... Ja nie wiem być może tak ma być - nie mam doświadczenia w tych sprawach (34 lata i pierwsze dwie ekstrakcje przed dwoma dniami) - MAM NA ZEWNĘTRZNEJ CZĘŚCI LEWEGO POLICZKA Z D A R T Y NASKÓREK - zmierzyłem: naskórek jest zdarty na ogromnej powierzchni (na wysokość 2cm na szerokość 3cm), to na zewnątrz a wewnątrz ust: ROZDARTY kącik ust! (tak jak by mi stomatolog chciał uśmiech powiększyć...). Wewnątrz ust skóra jest w wielu miejscach lekko uszkodzona lecz jest jedno naprawdę bardzo duże nacięcie - górna warga około 2cm rozcięte. W tej chwili po 2 dniach nie mogę niczego jeść ponieważ otwarcie ust na więcej niż ok.1cm jest niemożliwe (boleśnie pękają strupy na spojeniu górnej wargi z dolną). Czuję się jakby tam była twarda skorupa.Na zakończenie pragnę jeszcze dodać, że znalazłem przy pomocy języka w okolicy usuniętego zęba 2 jego kawałki - większy z nich ma wymiary 2x3mm.Pomijając fachowość tak wykonanej usługi (która kosztowała 400PLN), bo to sobie każdy sam może ocenić, mam pytanie do wszystkich ludzi dobrej woli: czy idz