Znaleziono 26 wyników

autor: Sebol
03 października 2004, 16:00
Forum: Dla studentów
Temat: Chirurgia szczekowa
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 2550

Niestety to jest prawda - trzeba miec tytul lek stom (dent) i lek med zeby zaczac chirurgie szczekowa. A co gorsze, dorobienie drugiego kierunku (przynajmniej na AM w poznaniu) jest w pelni platne. Przyjemnosci
autor: Sebol
28 czerwca 2004, 20:33
Forum: Dla studentów
Temat: testy na medycynę
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 573

Jesli zdajesz do Lodzi to calkiem mozliwe ze maja test na ten rok ;) Zartuje oczywiscie...Polecam testy pod redakcja Persony - mozna je kupic w wielu ksiegarniach.A osobiscie polecam szczegolowa nauke fizyki i chemii. Powodzenia
autor: Sebol
14 czerwca 2004, 11:01
Forum: Dla studentów
Temat: PROPOZYCJA....................
Odpowiedzi: 39
Odsłony: 1982

Z tymi korepetycjami to rzeczywiscie paranoja. Oczywiscie nie rozmawialem ze wszystkimi studentami z roku, ale rozmawialem naprawde z duza grupa. I znam tylko jedna osobe, ktora nie chodzila na korepetycje a dostala sie na stomatologie. Tylko tutaj nalezy dodac ze rok wczesniej sie nie dostala i sie...
autor: Sebol
14 czerwca 2004, 10:51
Forum: Dla studentów
Temat: warstwa mazista
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 911

Dzieki bardzo ! Pozdrawiam
autor: Sebol
09 czerwca 2004, 09:39
Forum: Dla studentów
Temat: warstwa mazista
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 911

No tak, to wlasnie o to chodzi. I wiem ze potrzebny jest kondycjoner do usuniecia jej. Ale nic wiecej :( Dzieki.Sebastian
autor: Sebol
08 czerwca 2004, 22:17
Forum: Dla wszystkich
Temat: 4 latek i stomatolog
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1187

Najlepiej pogadac najpierw ze stomatologiem. Slyszalem, ze male dzieci najpierw powinny wejsc do gabinetu i pobawic sie w nim, tzn poogladac, zabrac dentyscie wszystkie ulotki i gadzety, pojezdzic na fotelu itp. A dopiero na drugiej wizycie powinno miec leczone zabki. Jak przygotowac na to dziecko? ...
autor: Sebol
08 czerwca 2004, 22:00
Forum: Dla studentów
Temat: warstwa mazista
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 911

Witam. Mam pytanie, czym jest warstwa mazista zebiny?. Ale tak histologicznie. Nie mam dostepu do wielu ksiazek, a tez nie mam nikogo pod reka kogo moglbym spytac, wiec czekam na pomoc.Pozdrawiam
autor: Sebol
23 maja 2004, 09:00
Forum: Dla wszystkich
Temat: czy nerwów nie da się znieczulić?
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 6953

Hey Betka. Nie bardzo rozumiem Twoje pytania. Oczywiscie ze masz nerwy po obu stronach ciala, ktore mozna znieczulic. Jesli nie ma stanu zapalnego, to kazde znieczulenie dziala i wszystko jest zupelnie inaczej niz opisuje to Hubert. Najskuteczniejsze sa znieczulenia przewodowe - tzn takie ktore znie...
autor: Sebol
16 maja 2004, 16:47
Forum: Dla studentów
Temat: tragiczne juwenalia
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 1310

Masz racje Dr.Zet. W Polsce jest po prostu strach wyjsc na ulice. Juz troche zyje na tym swiecie, nigdy nie bylo bespiecznie, ale to co sie dzieje w ostatnich latach to po prostu brak slow. Teraz nawet na dziewczyny zaczeli napadac. I co gorsze, nawet bic je - trzy moje kolezanki zostaly w ciagu 2 o...
autor: Sebol
16 maja 2004, 16:44
Forum: Dla studentów
Temat: Czy stomatologia to nadal studia z przyszłością?
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 2315

Hey Oxygen. Jak juz napisalem, dobre czasy dla stomatologow byly 15-20 lat temu. Wtedy, byl to jeden z najlepszych zawodow - z tego wzgledu ze dawal duze mozliwosci pracy, bo bylo duze zapotrzebowanie na stomatologow. Mozna bylo tez bylo zarobic niezle pieniadze na leczeniu zabkow nie katujac sie na...
autor: Sebol
13 maja 2004, 22:22
Forum: Dla wszystkich
Temat: implanty a skutki uboczne
Odpowiedzi: 142
Odsłony: 54426

Katja, czy Ty jestes stomatologiem? Jak mozna powiedziec, ze implanty sa idealne i w 100% nie maja skutkow ubocznych? Droga Pani, implanty po pierwsze bardzo niekorzystnie dzialaja na staw skroniowo-zuchwowy, powodujac jego powazne dysfunkcje. Po drugie sprawiaja, ze kosc, ktora do nich przylega ule...
autor: Sebol
13 maja 2004, 19:16
Forum: Dla studentów
Temat: Czy stomatologia to nadal studia z przyszłością?
Odpowiedzi: 23
Odsłony: 2315

Oxygen, zycze dalej slodkich snow;) Tylko uwazaj, bo pobudka moze byc bardzo bolesna.Powodzenia
autor: Sebol
13 maja 2004, 19:15
Forum: Dla studentów
Temat: tragiczne juwenalia
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 1310

Szczerze mowiac nie chce mi sie wierzyc ze ten chlopak byl kibolem. Dlaczego? Poniewaz podobnie media probuja w Poznaniu zalatwic sprawe zamordowania i okaleczenia przez policje dwoch 19-latkow, co mialo miejsce w zeszlym tygodniu. Nagle zostalo naglosnione w radiu i telewizji ze jeden z tych chlopa...
autor: Sebol
11 maja 2004, 14:09
Forum: Dla studentów
Temat: tragiczne juwenalia
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 1310

Skad wiesz ze byl on chuliganem? Znales go osobiscie? Bo w mediach nic o tym nie mowili. To ze byl licealista o niczym nie swiadczy. Pozdrawiam
autor: Sebol
09 maja 2004, 20:34
Forum: Dla studentów
Temat: tragiczne juwenalia
Odpowiedzi: 17
Odsłony: 1310

Najgorsze jest to, ze to znow nasza kochana policja sie pomylila i przez przypadek zabila Bogu ducha winnych mlodych ludzi. A stalo sie to kilka dni po tragedii z Poznania...Brak slow, bo nie wiadomo kogo sie bac, czy gangsterow czy policji.

Wyszukiwanie zaawansowane

Legenda

  • Nowe posty
  • Brak nowych
  • Forum zablokowane
Dołącz do nas

O nas Dentonet - Internetowy Serwis Stomatologiczny.
Pierwszy, największy i najpopularniejszy stomatologiczny portal w Polsce.
Powstał w połowie 2000 roku, a swój debiut miał na wystawie CEDE w Łodzi we wrześniu 2000 roku.