Znaleziono 1387 wyników

autor: tomstom12
16 lutego 2011, 23:02
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: Kontrol z Urzędu Wojewódzkiego
Odpowiedzi: 322
Odsłony: 29476

dzięki :lol: a kara za rok 2009?

[ Dodano: 2011-02-16, 23:11 ]
a jak urzad marszałkowski ma główną kwaterę w zielonej górze a oddział w gorzowie a ja z gorzowa- to gdzie wysyłam?- :mrgreen:
autor: tomstom12
16 lutego 2011, 22:24
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: Kontrol z Urzędu Wojewódzkiego
Odpowiedzi: 322
Odsłony: 29476

a to przeklęte sprawozdanie wysyłamy do starostwa powiatowego czy do urzędu marszałkowskiego?- bo już nic nie kumam... :mrgreen:
autor: tomstom12
10 stycznia 2011, 22:50
Forum: Ankiety
Temat: kompozyt
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 2933

tetric- w odcinkach bocznych, przód- empress i rzadko gradia / bo za bardzo plastikowa z upływem czasu/
autor: tomstom12
07 grudnia 2010, 14:13
Forum: Po godzinach
Temat: gwiazdkowo-prezentowy
Odpowiedzi: 242
Odsłony: 9286

stroik na stół wigilijny :grin:
autor: tomstom12
25 maja 2010, 22:18
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: jakie urzadzenie do wypelniania kanalow,tanie w ekploatacji
Odpowiedzi: 26
Odsłony: 2396

8900 - komplet, osobno po 4600, jakoś tak, napisałam emalię- odpisali :grin:
autor: tomstom12
20 maja 2010, 22:12
Forum: Forum specjalistyczne
Temat: Maszynowe opracowanie kanału/-ów/ korzeniowego/-ych/
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 5983

VDW Silver plus Raypex 5 = idealna para :lol:
autor: tomstom12
12 maja 2010, 22:49
Forum: Ankiety
Temat: wypalenie zawodowe
Odpowiedzi: 56
Odsłony: 3986

czyli wysłać ?.... :smile: - ankietę znaczy się :smile: bo mnie wypalenie dopadło- pełnoobjawowe :mrgreen:
autor: tomstom12
13 kwietnia 2010, 16:01
Forum: Po godzinach
Temat: :(
Odpowiedzi: 791
Odsłony: 26363

bossbusko napisał/a: Miałem sie nie wypowiadać w tym wątku, ale jak wyszła sprawa z wawelem to mi sie nóż w kieszeni otworzył. też miałem się nie wypowiadać (bo o zmarłych dobrze albo wcale, więc w festiwalu obłudy udziału brać nie chciałem) i twój wpis jest pierwszy który czytam, a wątek otworzyłe...
autor: tomstom12
12 marca 2010, 14:18
Forum: Po godzinach
Temat: Nasze futrzaki:)
Odpowiedzi: 671
Odsłony: 50833

:shock:- wobec komentarze Vesta- żałuję że napisałam....
autor: tomstom12
13 stycznia 2010, 23:06
Forum: Z praktyki wzięte ... przypadki
Temat: Gradia pierwsze starcie
Odpowiedzi: 1507
Odsłony: 108432

ok. będę szukać czegoś cieńszego niż pomarańcz :mrgreen:
- różowe z polydentii- :smile:
autor: tomstom12
26 listopada 2009, 22:56
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: PULLover
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 2296

używam pulowerka do oszlifowanych zębów bocznych- nie narzekam :grin:
autor: tomstom12
05 listopada 2009, 23:18
Forum: Forum specjalistyczne
Temat: na co cementujecie cerkon?
Odpowiedzi: 72
Odsłony: 4850

[quote]To Hellmans ,a nie Harvard.

Hoffmann :lol:


Hellmans- to majonez- też dobry :grin:
autor: tomstom12
20 października 2009, 17:02
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: roszczenie skomplikowane/praca kombinowana
Odpowiedzi: 94
Odsłony: 7188

nie dyskutuj za dużo: podaj pacowi nr umowy na oc i powiedz mu żeby się do nich zgłosił po szmal, zadzwon do ubezpieczyciela i powiedz co się wydarzyło / nie mam doświadczenia, ale tak myślę/, a do ,,koleżanki" po fachu- nie dzwoń- szkoda nerwów i tak nic nie zrozumie, technika - pogoń ! :grin:
autor: tomstom12
16 października 2009, 22:21
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: VDW czy MAILLEFER?
Odpowiedzi: 19
Odsłony: 2762

czy Mtwo nadaja sie tez do reendo?
- MTwo ma też system do reendo :grin:
autor: tomstom12
24 czerwca 2009, 18:47
Forum: Po godzinach
Temat: Zapachy.
Odpowiedzi: 149
Odsłony: 6850

...I ,,Pani Walewska" :smile:

Wyszukiwanie zaawansowane

Legenda

  • Nowe posty
  • Brak nowych
  • Forum zablokowane
Dołącz do nas

O nas Dentonet - Internetowy Serwis Stomatologiczny.
Pierwszy, największy i najpopularniejszy stomatologiczny portal w Polsce.
Powstał w połowie 2000 roku, a swój debiut miał na wystawie CEDE w Łodzi we wrześniu 2000 roku.