Znaleziono 406 wyników

autor: becia
25 października 2012, 14:31
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: roszczenie na telefon
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 2222
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

OOO,jaką ciekawą debatę wywołałam.Szczerze mówiąc nigdy nie musiałam korzystac z OC,a juz przy takiej drobnostce nawet bym nie pomyślała o tym.Bardziej zadziwił mnie fakt,że pacjentka sobie coś takiego wymyśliła,no może i faktycznie cos sie zadziało z tym wypełnieniem,ale takie sprawy załatwiam od r...
autor: becia
24 października 2012, 15:12
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: roszczenie na telefon
Odpowiedzi: 42
Odsłony: 2222
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

roszczenie na telefon

Pierwszy raz spotkała mnie taka sytuacja,dzwoni pacjentka(nauczycielka,!oczywiście)z roszczeniem w sprawie"wypadła plomba",rejestratorka próbuje umówić wizytę,a ona,że nie chce nowej plomby,tylko żeby oddać jej pieniądze,i to przelewem,bo nie chce jej się jechać.a jeżeli już,to czy oddam w...
autor: becia
20 października 2012, 19:50
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: Snap on Smile?
Odpowiedzi: 15
Odsłony: 883
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Ale efekt jest,przyznajcie.jako tymczasowe rozwiązanie myślę,ze ok.
autor: becia
20 października 2012, 19:48
Forum: NFZ
Temat: konkurs NFZ w pomorskm
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1278
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Złośliwością powiało....ja nie współpracuję z NFZ,ale nie fair obrazać kolegów,którzy mają kontrakt.
autor: becia
10 października 2012, 08:10
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: autoklaw Runyes yun
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1119
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Dzięki,jakoś małżonek sam się uporał z problemem :grin:
autor: becia
23 września 2012, 18:12
Forum: Po godzinach
Temat: szukam wspólniczki na FashionWeek
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 241
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

szukam wspólniczki na FashionWeek

na urodziny dostałam od męża karnet VIP na fashion do łodzi,dwuosobowy.szukam kogoś kto razem ze mną podelektuje się pokazami,bo męża przecież nie zabiorę...są chętne?
autor: becia
23 września 2012, 14:54
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: szukam pracy ;) Poznan i okolice
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 463
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Jeżeli zdecydujesz sie zmienić okolice,to zapraszam do Przechlewa.w razie co oferuję mieszkanie.
autor: becia
23 września 2012, 14:34
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: autoklaw Runyes yun
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1119
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

No pierwsze co,to pytam na forum,w poniedziałek bede atakowac sprzedawcę,porządny slkep,w którym zaopatruję się od lat.CE posiada,Sanepid tez akceptuje,skoro sporale regularnie są wykonywane,jako jałowe.
autor: becia
21 września 2012, 20:23
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: autoklaw Runyes yun
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 1119
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

autoklaw Runyes yun

skuszona ofertą kupiłam jakis czas temu ten okaz,nie powiem,działał bez zarzutu,teraz pokazuje Error,nie wiem dlaczego,bo zgubiłam gdzies instrukcję,ananecie niczego nie mogę znaleśc.Może ktos używa tego cudu techniki,i wie,co moze byc przyczyną:cykl niby przebiega bez zarzutu,temp. i ciśnienie rośn...
autor: becia
17 września 2012, 12:17
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: dofinansowanie do likwidacji barier dla niepełnosprawnych
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 168
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

dofinansowanie do likwidacji barier dla niepełnosprawnych

Podobno można uzyskać dofinansowanie na dostosowanie gabinetu,toalety itd do potrzeb osób niepełnosprawnych.Czy ktoś wie,gdzie złożyc taki wniosek?co można uwzględnić?no i ile zyskac?
autor: becia
29 sierpnia 2012, 14:43
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: dotacja z UE
Odpowiedzi: 10
Odsłony: 2863
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

podnoszę temat,bo też mnie interesuje...
autor: becia
08 sierpnia 2012, 10:13
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: szukam pracy
Odpowiedzi: 96
Odsłony: 5261
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Czyli jak zwykle wszystko zalezy od punktu siedzenia...uwazam ,ze 33% jest uczciwe,przez kilka lat tyle dostawałam.a teraz jestem na swoim,i sobie chwalę...
autor: becia
30 lipca 2012, 18:31
Forum: Dla studentów
Temat: staż w Trójmieście
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 2409
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Zapraszam na staż w województwie pomorskim,co prawda nie Trójmiasto,ale pacjentów nie brakuje,gabinet prywatny,miła atmosfera,duża samodzielnośc działania.dla chętnych adres :total.[email protected].pl [ Dodano : 2013-12-15, 01:25 ] dzięki za dentonet!!!!!!!!!!!za takiego stażystę...oddam wszystko....Marcin,d...
autor: becia
25 lipca 2012, 19:14
Forum: Forum ogólnostomatologiczne
Temat: zatrudnienie w IPL umowa o wspolprace,wynajem gabinetu
Odpowiedzi: 46
Odsłony: 3000
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Czyli jeśli ktos pracuje na takiej umowie o współpracy,tudzież skonstruowanej jak takowa,to nie musi posiasac kasy fiskalnej?bo cały dochód dokumentuje rachunek za usługę stomatologiczną,tak?czy nabija na kasę własciciela lokalu?nie ogarniam...
autor: becia
01 listopada 2011, 18:07
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: kompozyt do zz przednich
Odpowiedzi: 36
Odsłony: 3626
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Po latach pracy z Gradią wypróbowałam G-aenial,pracuje się łatwiej,i efekty super.zwłaszcza szkliwo niezastąpione,spokojnie do łączenia z Gradią.polecam

Wyszukiwanie zaawansowane

Legenda

  • Nowe posty
  • Brak nowych
  • Forum zablokowane
Dołącz do nas

O nas Dentonet - Internetowy Serwis Stomatologiczny.
Pierwszy, największy i najpopularniejszy stomatologiczny portal w Polsce.
Powstał w połowie 2000 roku, a swój debiut miał na wystawie CEDE w Łodzi we wrześniu 2000 roku.