Znaleziono 456 wyników

autor: maggie
29 lutego 2016, 23:00
Forum: Po godzinach
Temat: Moze polecicie dobrego specjaliste
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 637
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Dzieki
Wit d sie suplementuje badanie robiła
Wynik na poziomie wystarczającym

Moze byc tez nefrolog z polecenia
, jesli znacie
autor: maggie
15 lutego 2016, 10:34
Forum: Po godzinach
Temat: Moze polecicie dobrego specjaliste
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 637
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Moze polecicie dobrego specjaliste

Zajmującego sie chorobami metabolicznymi lub innej specjalności , który znałby sie na takim przypadku:
Moja mama ma wys poziom wapnia we krwi, a w kościach za mało( osteoporoza)

Chce jej pomóc znaleźć kogoś z wiedza na ten temat
autor: maggie
03 lutego 2016, 13:16
Forum: Po godzinach
Temat: Dieta Paleo
Odpowiedzi: 3640
Odsłony: 168201
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Bea cieszę sie razem z Toba
Czujesz sie rewelacyjnie m.in.bo wreszcie widzisz efekt -spadek kg?
Czy ogolnie samopoczucie lepsze?
Jak z owocami? Jadasz
autor: maggie
19 września 2015, 15:53
Forum: Po godzinach
Temat: Wizz ominęła Cie nagroda :D
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 3227
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Przypomnijcie gdzie to sie sprawdza:)
autor: maggie
22 sierpnia 2015, 08:21
Forum: Forum specjalistyczne
Temat: Ortodonta Warszawa
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 632
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Dziękuje,
Przekazuje
autor: maggie
21 sierpnia 2015, 20:31
Forum: Forum specjalistyczne
Temat: Ortodonta Warszawa
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 632
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Ortodonta Warszawa

Mój pacjent do konsultacji i leczenia ortodontycznego poszukuje dobrego:) ortodonty
Prosze o namiary , dziękuje i przekaże
Chilli?
autor: maggie
26 lipca 2015, 10:09
Forum: Po godzinach
Temat: Dieta Paleo
Odpowiedzi: 3640
Odsłony: 168201
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Iza , jeszcze raz dzieki:)
autor: maggie
26 lipca 2015, 10:05
Forum: Po godzinach
Temat: Dieta Paleo
Odpowiedzi: 3640
Odsłony: 168201
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Na razie:)nie mam kłopotów z waga

Dziewczyny , czy miałyście robiony test obciążenia glukoza 50 i 75 gr(np w ciąży go wykonują)
i jaki był wynnik?
To chyba jedna z metod na wykrycie insulinooporności
autor: maggie
26 lipca 2015, 10:01
Forum: Po godzinach
Temat: Dieta Paleo
Odpowiedzi: 3640
Odsłony: 168201
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Ja moge nie jeść pieczywa lub słodyczy-
Ale lubię owoce, jabłka nektarynki śliwki
Miedzy posiłkami mozna?i ile
autor: maggie
25 lipca 2015, 16:23
Forum: Po godzinach
Temat: potrzebuje krwi B Rh(-) dla mojej mamy - Łódź
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 16963
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Qwert
Jak sobie poradziliście z żywieniem w przedszkolu?
Nosicie swoje posiłki synowi?
autor: maggie
24 lipca 2015, 21:09
Forum: Po godzinach
Temat: potrzebuje krwi B Rh(-) dla mojej mamy - Łódź
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 16963
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Iza , dzieki:)
autor: maggie
24 lipca 2015, 15:10
Forum: Po godzinach
Temat: potrzebuje krwi B Rh(-) dla mojej mamy - Łódź
Odpowiedzi: 79
Odsłony: 16963
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Iza, napisz prosze czasem , co jadasz?
autor: maggie
20 lipca 2015, 17:01
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: Bond samotrawiacy
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1034
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Juz wiem( od przedstawiciela 3M)
20 sek wcierać
5 sek suszyć
10 sek naświetlać
autor: maggie
14 lipca 2015, 16:43
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: Bond samotrawiacy
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1034
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Kupiłam ten bond 3M single bond universal
Dosc lakonicznie napisane jest na ulotce, jak go stosować
,,Jeden etap, jedna warstwa do szybkiej 35 sek.aplikacji,,

Nałożyć , odczekać 35 sek., naswietlic?
Ktoś z Was go stosuje w ten sposób?
autor: maggie
13 lipca 2015, 07:04
Forum: Sprzęt i materiały
Temat: Bond samotrawiacy
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 1034
Płeć: Nie wybrano - Nie wybrano

Bond samotrawiacy

Czego używacie, używaliście i byliście zadowoleni?
Ja do tej pory g bond, (przydaje sie głownie u małych dzieci, gdy czas ma byc max krotki, gdy zakładam wypełnienie)
Moze cos innego teraz kupie
Czekam na ew sugestie

Wyszukiwanie zaawansowane

Legenda

  • Nowe posty
  • Brak nowych
  • Forum zablokowane
Dołącz do nas

O nas Dentonet - Internetowy Serwis Stomatologiczny.
Pierwszy, największy i najpopularniejszy stomatologiczny portal w Polsce.
Powstał w połowie 2000 roku, a swój debiut miał na wystawie CEDE w Łodzi we wrześniu 2000 roku.