Strona 999 z 2289

: 14 listopada 2007, 16:51
autor: Isaac
jestem na chiwle obecna pewien tego na powiedzmy 70 %

Kaja - na saszerów miała byś za free tak?
jesli tak to lipa troche :neutral:
Ale dasz rade

: 14 listopada 2007, 16:52
autor: moggie
kathi: nieładnie,ubiegłaś mnie :evil: :lol:

: 14 listopada 2007, 16:52
autor: Isaac
Ej nie przegrode
przegrode mam raczej ok
raczej godzi o garb nosa, choć nie wiem jak jest do końca z ta przegrodą
o wyciągani płytek to nawet mnie nie strasz pliss

[ Dodano: 2007-11-14, 16:53 ]
heh Kathi tak wlasnie myslałem ze pól roku gdzies;-)

: 14 listopada 2007, 16:55
autor: moggie
Mój chirurg nie zoperowałby Cię z płytkami - one są zaczepione o nos,wiec jak można łamać kość? :wink:

: 14 listopada 2007, 17:02
autor: Isaac
to nie wiem
nawet o tym teraz nie mysle
zresztą, ta cała moja ewentualna operacja, na dzien dzisiejszy to jeden wielki znak zapytania
:neutral:

: 14 listopada 2007, 17:05
autor: Franko
raczej godzi o garb nosa, choć nie wiem jak jest do końca z ta przegrodą
Ja mam krzywą przegrodę, garb chyba większy niż Ty, w ogóle spory kinol kartoflany... i wystarczy mi jedna operacja. I tak piękny nie będę i zupełnie nie ma to dla mnie znaczenia :)

A post trochę na siłę, bo sprawdzam jak po założeniu konta wyglądam. :P

: 14 listopada 2007, 17:05
autor: moggie
nie no jasne :smile: Najpierw pro,potem dopiero będziesz myślał o nosie ewentualnie,wiec masz jeszcze trochę czasu. Tylko tak piszę - czysto informacyjnie,żebyś nie miał niemiłej niespodzianki :smile:
Pozdrawiam

: 14 listopada 2007, 17:05
autor: Gość
u J.. i Wiśniewskich to sama operacja ok 15-18 i za szpital liczą sobie dodatkowo
Jak ja byłem na konsultacji u dr W, to właśnie takie kwoty padały, ale zrozumiałem, że to za całość, nie tylko operacja :shock: A teraz nie wiem ile będzie za szpital.

: 14 listopada 2007, 17:25
autor: warszawianka
jak bylam u wisniewskigo w sierpniu to mowil ze dwuszczekowa ze szpitalem 14000-15000 zł! :???:
jagielak 18500 a w nowym roku to pewnie z 20000 sobie zazyczy!

: 14 listopada 2007, 17:40
autor: Isaac
Moggie - spox;-)

Franko - ale nei chodzi o to że mam garbaty nos
garb nosa z tego co się orientuje
to ogolnie jakby linia, która można poprowadzić po szczycie całego nosa
i ta wlasnie linia jest krzywa, bo miałem 2x zlamany nos
przegrode mi naprostowali ale chyba niebyt dobrze

: 14 listopada 2007, 18:15
autor: Gość
jak bylam u wisniewskigo w sierpniu to mowil ze dwuszczekowa ze szpitalem 14000-15000 zł!
No właśnie! A poza tym dr W sprawiał wrażenie osoby solidnej, więc mam nadzieję, że najwyżej 15 jest aktualne, bez dopłat za szpital.

: 14 listopada 2007, 23:25
autor: Isaac
Cholera odczepił mi się drut na ósemce na żuchwie.
Tam mam taki dziwny zamek który sie chyba zwie rurką czy coś.
Wysłałem co prawda juz maila do dr. ale chciałem was zapytać czy wy tez takie wypadki mieliście?
Co z tym zrobiliście?

pozdro

: 14 listopada 2007, 23:38
autor: Gość
Gosia - spoko nie ma sprawy
napisz coś o sobie bo pierwsze cię tu widze;-)
Isaac, ja już co prawda kilka razy się tu wtrącałam, ale tak raczej sporadycznie :wink:
Moja wada - progenia, mam mieć operację za jakieś dwa lata, dwuszczękową, ma mnie operować dr Wiśniewski, a przygotowuje mnie dr Wiśniewska. Na razie mam założoną separację (boli jak nie powiem co), a 20 listopada zostanę posiadaczką pięknego, metalowego aparatu :mrgreen:

Tak a propos cen u Wiśniewskiego - to ja na wizycie u niego dopytywałam szczegółowo (i to kilka razy :wink: ), czy te 15 tys. to łącznie z pobytem w szpitalu czy bez. Doktor zapewniał mnie, że to już łącznie i że na 100% zmieszczę się w tych 15 tys.

: 14 listopada 2007, 23:38
autor: Franko
Cholera odczepił mi się drut na ósemce na żuchwie.
Tam mam taki dziwny zamek który sie chyba zwie rurką czy coś.
Wysłałem co prawda juz maila do dr. ale chciałem was zapytać czy wy tez takie wypadki mieliście?
Co z tym zrobiliście?
Tak, ja od paru dni jestem bez tego na siódemce (szczęka)... chory w domu leżę, więc nawet tematu ruszyć nie mogłem. Jutro dzwonie do orto. To już będzie moja 3 wizyta specjalna z okazji zerwanego zamka. Poza tym sam mi kilka zerwał zakładając nowe... więc jest ciekawie. Zbankrutuje na taksówkach. W takich chwilach cieszę się, że mój orto nie jest z Zakopanego...

: 14 listopada 2007, 23:38
autor: Gosia
ten gość to byłam ja :wink: