Strona 1 z 1

reklamacja po 2,5 roku

: 10 października 2018, 19:07
autor: becia
Hej,
jak napisać pismo na otrzymaną reklamację drogą pocztową(list polecony)...Pacjentka reklamuje korony i licówki wykonane 2,5 roku temu...to chyba za późno na reklamację? Ale odpisać muszę, podobno jeżeli nie odpiszę w ciągu 14 dni, to jakbym uznawała tę reklamację ...macie doświadczenie w takich przypadkach? Tyle lat spokoju i masz ;)

Re: reklamacja po 2,5 roku

: 11 października 2018, 08:23
autor: jacek999
Zależy, co napisała. Dobrze byłoby uznać i przeboleć, żeby się sprawa nie oparła o sąd. bo to mogłoby być droższe niż ta cała reklamacja.Pewnie 15 lat temu facet przyszedł z nowym mostem, bo podobno z moim nie dało się chodzić. Chciał tylko zwrotu kosztów i ja mu zwróciłem. co zakończyło sprawę. Technik z pewnością się nie dołoży, ale ten zawód tak ma.

Re: reklamacja po 2,5 roku

: 11 października 2018, 21:39
autor: Gelo85
Reklamacja ? W stomatologii ? Po 2,5 roku ?
Nie żartujmy sobie. Nic bym nie odpisał.

Ile wizyt kontrolnych pacjentka odbyła od czasu wykonania pracy ? Co dokładnie reklamuje, co jej nie pasuje ?

Re: reklamacja po 2,5 roku

: 16 października 2018, 03:55
autor: kpol1
Na pismo powinno się odpowiedzieć. Sprawa sądowa nie ma się czego obawiać jeżeli wasz OC . Moim zdaniem czasami trzeba walczyć i nie dać się zastraszyć. W ramach ubezpieczenia też powinnaś mieć pokrycie kosztów prawnych. Odpowiedzieć na pismo musisz. Z punktu widzenia prawa masz odpowiedzialność z tytułu rękojmi do 1 roku. Potem powód czyli skarżący musi wykazać błąd potwierdzony przez biegłego. Ważna jest dokumentacja itd

nawet jak idziesz na ugodę powiedz ,że musisz usunąć wykonane prace !! trochę czasu ale nigdy nie zostawiał pracy free

Z mojego dośwadczenia miałem pacjenta który miał most na zębach warunkowych i rzeczywiście nastąpiły OKW problemem był ograniczony budżet oraz tanie endo na co wyraził zgode nawet podpisał. Ogólnie sprawa skończyła się w sądzie najpierw chciał zwrot kosztów dostał odmowę, potem już chciał 30 tys dostał odmowę, sąd, biegły wycenił straty na 2 tyś pokryte z OC. W takich sprawach trzeba walczyć o ile czujesz ze jest ok, nie daj się zastraszyć

pzdr

Re: reklamacja po 2,5 roku

: 17 października 2018, 18:58
autor: becia
Dzięki za odpowiedzi, pacjentka reklamuje prace z powodu "ze korony jej nie pasują,drażnią język i musi rozmawiać z gumą do żucia" , właściwie to nawet nie reklamacja, a wezwanie do zapłaty kwoty ,takiej jak na umowie, nie zwróciłam na to uwagi przy pierwszym czytaniu.A jeżeli nie zwrócę pieniędzy, to zrobi nową pracę u innego stomatologa, który podobno wystawi faktury na moje nazwisko.
Reklamację wysłała wcześniej, drogą mailową, faktycznie,znalazłam , nie bardzo orientuję się, jak takie mailowe reklamacje są traktowane?

Re: reklamacja po 2,5 roku

: 18 października 2018, 23:21
autor: Gelo85
Ja bym to olał kompletnie, ewentualnie napisał paniusi nr ubezpieczenia. I do widzenia.
Żadnych ustępstw, żadnego przyznawania się do czegokolwiek, a już broń Boże oddawania pieniędzy.
Doktor wystawi faktury na Twoje nazwisko :lol: to już hit.

Re: reklamacja po 2,5 roku

: 22 października 2018, 21:23
autor: JacekW
odpowiedzialność z tytułu rękojmi wynosi 2 lata. odpowiedzieć na pismo trzeba, nie oddawać żadnych pieniędzy. dyskomfort ze strony koron, po 2,5 roku ? dobre.

Re: reklamacja po 2,5 roku

: 15 listopada 2018, 13:43
autor: becia
No właśnie, ciekawa jestem, kto się zgodzi zrobić jej pracę i wystawić fakturę na inny gabinet, co ciekawe, oddalony od miejsca zamieszkania pacjentki o 150km ...nie przeprowadziła się, już jak była u mnie, to przyjeżdzała z tak daleka, trochę mnie to nawet zdziwiło...tymczasem spokój, ale pisma ode mnie nie odebrała, awizowane, wróciło po 2 tygodniach.