Konsultacja radiologiczna

(fotograficzne prezentacje przypadków z praktyk stomatologicznych)
Awatar użytkownika
losiu
Lekarz Stomatolog
Posty: 8304
Rejestracja: 06 lutego 2004, 17:32
Tytuł użytkownika: Super ktoś!
Lokalizacja: :)
Płeć:
Kontakt:

Postautor: losiu » 01 lipca 2010, 13:53

To moje takie fajne endo:))sie wyszło fajnie:)))pac trafił z duzym obrzekiem i przetoka i wypełniłem na jednej wizycie obaczymy jak to bedzie...
Załączniki
1.JPG
2.JPG
3.JPG
Gorszy sie jedynie ten,kto uważa sie za lepszego.
Nie gorszy sie człowiek,który wie że jest zdolny do każdego zła.....

Awatar użytkownika
cremaster
Lekarz Stomatolog
Posty: 2812
Rejestracja: 27 marca 2005, 18:28
Tytuł użytkownika: Kuc Korwina iks de
Płeć:

Postautor: cremaster » 01 lipca 2010, 14:27

A nie dalo sie te 2 mm dziobnac pilniczkem C 08 glebiej? Ja bym czul niedosyt tym bardziej ze zgnilizna w kanale a przede mna do zdobycia apex i kolejny boczniak :o No i ta fotka nr 2 troszku do diagnostyki sie nie nadaje.
Załączniki
t_1_419.jpg
"Głos wołającego na pustyni: Przygotujcie drogę Panu, prostujcie ścieżki dla Niego! Każda dolina niech będzie wypełniona, każda góra i pagórek zrównane, drogi kręte niech się staną prostymi, a wyboiste drogami gładkimi!"

Awatar użytkownika
losiu
Lekarz Stomatolog
Posty: 8304
Rejestracja: 06 lutego 2004, 17:32
Tytuł użytkownika: Super ktoś!
Lokalizacja: :)
Płeć:
Kontakt:

Postautor: losiu » 01 lipca 2010, 16:10

Wiesz co tak mi pokazywał endometr WL wiec dlatego nie dziobałem dalej wogóle ostatnio robie tak ze wchodze na apex i odejmuje sobie 0,5 mm bo apexu nigdy endometr nie oszuka zas inne pomiary moga być fałszywe :cool:

[ Dodano: 2010-07-01, 17:13 ]
no ale moze zawsze jest to ale:))))zobaczymy za 6 miechów czy miałeś racje ale dzis pac byl i wszystko zniknęło więc może bedzie dobrze :wink: ale dzieki crema za uwagii zawsze sie człek czegos douczy :cool:
Gorszy sie jedynie ten,kto uważa sie za lepszego.
Nie gorszy sie człowiek,który wie że jest zdolny do każdego zła.....

Awatar użytkownika
cremaster
Lekarz Stomatolog
Posty: 2812
Rejestracja: 27 marca 2005, 18:28
Tytuł użytkownika: Kuc Korwina iks de
Płeć:

Postautor: cremaster » 01 lipca 2010, 16:48

Ja tam nie wierze w WL ale w czerwony apex jak najbardziej. Moze faktycznie tam miales miec WL. Klajstrujesz juz na cieplo? UD byly? Bo ja tam lubie kleksy.
Zdejmij tego kapsla z 34. Filar moze byc niezle wygnity skoro ta "korona" przyczynila sie do II klasy Bl. w 35.
BTW +5 SZACUN-u za koferdam ;-)
"Głos wołającego na pustyni: Przygotujcie drogę Panu, prostujcie ścieżki dla Niego! Każda dolina niech będzie wypełniona, każda góra i pagórek zrównane, drogi kręte niech się staną prostymi, a wyboiste drogami gładkimi!"

Awatar użytkownika
losiu
Lekarz Stomatolog
Posty: 8304
Rejestracja: 06 lutego 2004, 17:32
Tytuł użytkownika: Super ktoś!
Lokalizacja: :)
Płeć:
Kontakt:

Postautor: losiu » 01 lipca 2010, 19:52

Ja tam nie wierze w WL ale w czerwony apex
no ja tez dlatego własnie zawsze okreslam apex!
Klajstrujesz juz na cieplo?
jeszcze nie ale juz juz...
UD byly
zawsze sa:)
Zdejmij tego kapsla z 34.
paca interesował tlyko 35 bo 34 go nie boli:))))no i ługo leżał przy tym wiec mówi ze pas :mrgreen:
BTW
co to znaczy??
SZACUN-u za koferdam
dzienks ucze sie cały czas nawet ostatnio wywaliłem złamasa pierwszego w zyciu i wkład złamany ktorego 3 dochotorów u mnie w mescie wczesniej wypitalało i nie dali rady a ja dałem :cool: stary cieszyłem sie jak dziecko 2 dni:)))))no i jak urosłem w czach moich kolegów :cool:
Gorszy sie jedynie ten,kto uważa sie za lepszego.
Nie gorszy sie człowiek,który wie że jest zdolny do każdego zła.....

piter_i
Lekarz Stomatolog
Posty: 29
Rejestracja: 15 stycznia 2006, 16:03
Lokalizacja: EPA

Postautor: piter_i » 01 lipca 2010, 21:30

]BTW[/quote]co to znaczy??

By the way - swoją drogą, przy okazji.
taki slang :)

Awatar użytkownika
dr_milva
Lekarz Stomatolog
Posty: 1181
Rejestracja: 15 listopada 2006, 20:59

Postautor: dr_milva » 02 lipca 2010, 07:53

A to koleżanki i koledzy mój złamas z zeszłego roku. Próbowałam go na UD wywalic bez mikrooka na ślepo. I klops, nie udało się.

[ Dodano: 2010-07-02, 08:55 ]
druga fotka

[ Dodano: 2010-07-02, 08:57 ]
i trzecia fota

[ Dodano: 2010-07-02, 09:01 ]
Endodontą nie jestem (choć mi się marzy), a tym bardziej fotografem:-), ale w zeszłym roku Pacjentka przyszła z obrrzekiem, udrożniłam kanały i wypełniłam Calaseptem (pacjentka przed rozwiązaniem , miała się pojawić po porodzie).Przyszła po roku i dopiero teraz sie skapnęłam ze złamałam narzedzie w mezjalnym kanale.....Co radzicie jak nie mam mikroskopu by móc sobie samodzielnie radzic ze złamasami?
Załączniki
Untitled-3.jpg
Untitled-2.jpg
Untitled-4.jpg
moj złamas z zeszłego roku
"...a jak wiadomo usta i dłonie najlepsze są w naszym zawodzie :)..."

Awatar użytkownika
cremaster
Lekarz Stomatolog
Posty: 2812
Rejestracja: 27 marca 2005, 18:28
Tytuł użytkownika: Kuc Korwina iks de
Płeć:

Postautor: cremaster » 02 lipca 2010, 08:19

Co radzicie jak nie mam mikroskopu by móc sobie samodzielnie radzic ze złamasami?
Kupic mikroskop?
Zab z tego kejsa ulega autoseparacji. Jeszcze chwila i
Bajnem go! Bajnem!
Ostatnio zmieniony 02 lipca 2010, 08:22 przez cremaster, łącznie zmieniany 1 raz.
"Głos wołającego na pustyni: Przygotujcie drogę Panu, prostujcie ścieżki dla Niego! Każda dolina niech będzie wypełniona, każda góra i pagórek zrównane, drogi kręte niech się staną prostymi, a wyboiste drogami gładkimi!"

Awatar użytkownika
bossbusko
Lekarz Stomatolog
Posty: 7029
Rejestracja: 14 sierpnia 2003, 18:13
Tytuł użytkownika: Obrazoburca
Lokalizacja: B-Z
Płeć:
Kontakt:

Postautor: bossbusko » 02 lipca 2010, 08:22

Jestem teraz na bardzo słabym 14 calowym starym monitorze.
I nie widzę żadnego złamasa, także punkt widzenia zależny od punktu siedzenia.
Rozdziewiczony :)

Awatar użytkownika
dr_milva
Lekarz Stomatolog
Posty: 1181
Rejestracja: 15 listopada 2006, 20:59

Postautor: dr_milva » 02 lipca 2010, 08:24

złamas jest w scianie kanału mezjalnego, nie wiem czemu tu na forum te załaczniki widac gorzej niz moje pliki w Adobe.

Pacjentce zależy by utrzymac zęba i odbudowac go
"...a jak wiadomo usta i dłonie najlepsze są w naszym zawodzie :)..."

Awatar użytkownika
cremaster
Lekarz Stomatolog
Posty: 2812
Rejestracja: 27 marca 2005, 18:28
Tytuł użytkownika: Kuc Korwina iks de
Płeć:

Postautor: cremaster » 02 lipca 2010, 08:28

Prosze.
Załączniki
Untitled-4.jpg
"Głos wołającego na pustyni: Przygotujcie drogę Panu, prostujcie ścieżki dla Niego! Każda dolina niech będzie wypełniona, każda góra i pagórek zrównane, drogi kręte niech się staną prostymi, a wyboiste drogami gładkimi!"

Awatar użytkownika
anna t
Lekarz Stomatolog
Posty: 21797
Rejestracja: 31 marca 2003, 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Płeć:
Kontakt:

Postautor: anna t » 02 lipca 2010, 08:30

Niby coś tam jest ale mały i myślę ,że można go ominąć jeśli nie uda się wyciągnąć.
Lekarze są od leczenia a urzędnicy od siedmiu boleści.

Awatar użytkownika
losiu
Lekarz Stomatolog
Posty: 8304
Rejestracja: 06 lutego 2004, 17:32
Tytuł użytkownika: Super ktoś!
Lokalizacja: :)
Płeć:
Kontakt:

Postautor: losiu » 02 lipca 2010, 10:49

wyglada wogóle jakby nie był zaklinowany tlyko lużno sobie siedział:))))da sie to wywalic ale to co pisał Crema jest wiekszym problemem!
Piter dzieki stary za slang ja nie kumam za wiele :cool:
Gorszy sie jedynie ten,kto uważa sie za lepszego.
Nie gorszy sie człowiek,który wie że jest zdolny do każdego zła.....

Awatar użytkownika
prodental
Lekarz Stomatolog
Posty: 3076
Rejestracja: 31 marca 2003, 23:00
Płeć:

Postautor: prodental » 02 lipca 2010, 14:56

ja nie kumam za wiele
łosiu , speszality for ju : http://www.jazz.erb.pl/akronimy.htm

Awatar użytkownika
losiu
Lekarz Stomatolog
Posty: 8304
Rejestracja: 06 lutego 2004, 17:32
Tytuł użytkownika: Super ktoś!
Lokalizacja: :)
Płeć:
Kontakt:

Postautor: losiu » 02 lipca 2010, 22:27

prodi dzieki bo po angolu to ja tylko halo do słuchawki a w szkole za to miałem 8 godzin tygodniowo niemieckiego przez wszystkie lata liceum:)))))
a potem zamiast na lekcje angola to wolałem ten czas poświęcic na koszykówke :cool:
Gorszy sie jedynie ten,kto uważa sie za lepszego.
Nie gorszy sie człowiek,który wie że jest zdolny do każdego zła.....


Wróć do „Z praktyki wzięte ... przypadki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Legenda

  • Nowe posty
  • Brak nowych
  • Forum zablokowane
Dołącz do nas

O nas Dentonet - Internetowy Serwis Stomatologiczny.
Pierwszy, największy i najpopularniejszy stomatologiczny portal w Polsce.
Powstał w połowie 2000 roku, a swój debiut miał na wystawie CEDE w Łodzi we wrześniu 2000 roku.


  • ShoutBox
  • Nie masz uprawnień do pisania na ShoutBoxie
@ johndeacon « 21-09-2020 23:20:28 »
rozpoczął nowy temat: Dysplazja zębów? prośba o poradę
@ RaaZZ « 18-09-2020 22:00:33 »
rozpoczął nowy temat: Co to jest?
@ polak7801 « 28-08-2020 15:16:53 »
@ gliwiec « 21-08-2020 13:27:14 »
rozpoczął nowy temat: Krzywe zęby - POMOCY!
@ Dawid02 « 13-08-2020 08:37:13 »
rozpoczął nowy temat: Zgryz głęboki
@ ING « 12-08-2020 17:18:24 »
rozpoczął nowy temat: kw hialuronowe do ssż
@ AgaZ « 07-08-2020 20:16:55 »
Poszukuję stomatologa do współpracy w gabinecie w Irlandii / Dublin
@ jermako « 31-07-2020 17:14:06 »
rozpoczął nowy temat: Prosba o opinie
@ marcinos85 « 26-07-2020 18:08:36 »
@ Marton « 25-07-2020 11:03:39 »
rozpoczął nowy temat: proteza zębowa całkowita
@ lalak « 08-07-2020 16:52:34 »
rozpoczął nowy temat: bol po usunieciu przetoki
@ adamek90 « 03-07-2020 10:17:40 »
rozpoczął nowy temat: Prosba o ocene zdjecia i nie tylko
@ Kamil Ślimak « 23-06-2020 11:45:26 »
rozpoczął nowy temat: Wizyta płacona na raty
@ nina_25 « 22-06-2020 10:36:17 »
rozpoczął nowy temat: narzędzie pozostawione w zębie
@ agnstep « 19-06-2020 21:13:39 »
@ Marzenab1976 « 14-06-2020 21:29:12 »
rozpoczął nowy temat: Ból zęba pod wkładem z koroną
@ Marzenab1976 « 14-06-2020 21:26:31 »
rozpoczął nowy temat: Ból zęba pod wkładem z koroną
@ MilenaPaulina « 12-06-2020 12:55:45 »
@ downer13 « 12-06-2020 12:47:31 »
rozpoczął nowy temat: Deprogramacja Koisa
@ Veronimbus « 09-06-2020 07:40:11 »
@ Justyna0939 « 29-05-2020 20:12:16 »
rozpoczął nowy temat: Drętwienie przednich zębów
@ rudyprezes « 29-05-2020 11:24:55 »
@ Pomarancza01 « 23-05-2020 19:18:11 »
rozpoczął nowy temat: Czy to recesja?
@ rego93 « 15-05-2020 19:07:03 »
@ Rafalrafal9090 « 15-05-2020 13:07:00 »
rozpoczął nowy temat: Zaawansowana próchnica u 6latka
@ Molarr « 08-05-2020 13:44:02 »
rozpoczął nowy temat: Środki do ochrony osobistej COVID-19
@ Wyrzynio « 23-04-2020 14:26:54 »
rozpoczął nowy temat: [url=https://forum.dentonet.pl/viewtopic.php?f=1&t=40216&p=508898#p508898]Dekontaminacja gabinetu stomatologicznego i kliniki[/url]
@ mona556 « 21-04-2020 18:07:53 »
rozpoczął nowy temat: [url=https://forum.dentonet.pl/viewtopic.php?f=1&t=40215&p=508896#p508896]neuralgia, ponowne leczenie kanałowe[/url]
@ implant6 « 19-04-2020 11:17:15 »
rozpoczął nowy temat: Implant szóstki
@ ING « 15-04-2020 16:25:57 »
rozpoczął nowy temat: BDO
@ KasiaCk « 13-04-2020 16:44:15 »
rozpoczął nowy temat: Ból po ekstrakcji, suchy zębodół?
@ niko02 « 08-04-2020 23:05:25 »
rozpoczął nowy temat: Co to jest? Co mam z tym robić?
@ aneczka828 « 02-04-2020 12:33:26 »
rozpoczął nowy temat: Interpretacja rtg
@ Cyferki « 31-03-2020 17:17:07 »
rozpoczął nowy temat: Źle zrobiony most - pełno kleju
@ splaszyca « 29-03-2020 17:43:48 »
@ ganzegal « 29-03-2020 13:27:09 »
rozpoczął nowy temat: Szary strup na dziąśle
@ denter « 29-03-2020 11:10:59 »
rozpoczął nowy temat: koronawirus
@ Zuniaa « 28-03-2020 15:40:21 »
rozpoczął nowy temat: Sine dziąsło po leczeniu kanałowym
@ wiola22141 « 27-03-2020 09:35:45 »
rozpoczął nowy temat: protezka akronowa, a dyskomfort
@ Emil25 « 26-03-2020 13:30:02 »
rozpoczął nowy temat: Opuchnięte dziąsło
@ Emil25 « 26-03-2020 13:29:30 »
rozpoczął nowy temat: Opuchnięte dziąsło
@ sylwia4012 « 26-02-2020 17:01:42 »
rozpoczął nowy temat: Operacja powiększenia piersi
@ ludek « 25-01-2020 19:39:00 »
rozpoczął nowy temat: mobilizacja dentystów NFZ
@ ING « 19-01-2020 18:25:06 »
rozpoczął nowy temat: System patryc OT Oplant
@ ING « 19-01-2020 16:58:45 »
rozpoczął nowy temat: Wypadajaca praca protet. na implancie
@ izka88 « 17-01-2020 02:22:53 »
rozpoczął nowy temat: Znieczulenie hard core

Who is chatting

offline Gość