Strona 1 z 2

powikłanie po znieczuleniu przewodowym

: 28 października 2015, 14:46
autor: ING
witam,po znieczuleniu przewodowym 47 ,u pacjentki utzrymuje sie odrętwienie jezyka .tak jest od 1 mca. co podac oprócz vit B compl ?

: 28 października 2015, 14:52
autor: michaldance
Neurolodzy twierdzą że wit B to placebo i nijak nie pomaga w takich przypadkach :)

: 28 października 2015, 14:53
autor: dr_feelgood
Ile ampułek podałaś i jakiego znieczulenia?

Czas goi rany. Nerwy też :grin:

: 28 października 2015, 15:19
autor: masach
Od 1 marca czy od 1 tego miesiąca?

: 28 października 2015, 16:01
autor: raszefka
Od czterech tygodni jak sądzę.

: 28 października 2015, 16:46
autor: lew38
Alanerv można spróbować, ma odżywiać komórki nerwowe.Uwaga-jest dość drogi, ponad 40 zeta za 30 kapsułek.
Laser biostymulacyjny też jest propozycją. A tak naprawdę to musi się samo zregenerować, to wszystko tylko wspomagacze...

: 28 października 2015, 21:04
autor: -Pablo-
co to znaczy "odrętwienie"?

dla mnie taka Beata Szydło wygląda jakby cała była odrętwiała a żyje i ma być premierem...

jest zachowane czucie czy nie?

: 28 października 2015, 21:06
autor: JacekW
jest zachowane czucie czy nie?
u B.Szydło, tak

: 28 października 2015, 21:29
autor: -Pablo-
jeśli jest czucie to powinno być dobrze,

: 29 października 2015, 19:56
autor: izarup
Pol roku nerwy sie "goja". Bedzie dobrze

: 29 października 2015, 20:25
autor: ING
Podałam pacjentce 1,5 ampułki 4% Ubisthesinu forte. Pacjentka ma zachowane czucie,ale mrowienie prawej strony języka utrzymuje się od 1 miesiąca.Pani bierze też vit B.compl. Też mam nadzieję,że to kwestia czasu…;/

: 29 października 2015, 20:56
autor: dr_feelgood
Mi po szóstej amp (a trakcje zabiegu juz) zdarzyło się, ze bylo mrowienie przez jakies pół roku. Ale minęło :wink:

: 29 października 2015, 21:43
autor: wozik87
Mi po jednej ósemce zdarzyło się brak czucia wargi, a raz brak czucia języka. Też wróciło ;)

: 02 listopada 2015, 02:38
autor: Maria Antonina
Gdzieś wyczytałam, że do znieczulenia przewodowego nie powinno się używać forte, ktoś coś słyszał na ten temat?

: 02 listopada 2015, 09:03
autor: wozik87
Bardziej to ,że artykaina jest neurotoksyczna i w jakimś tam procencie może uszkodzić chemicznie nerwy, szczególnie językowy.