Lupy jakich używacie...

Ankiety, ankiety...

Lupy Ktorych używacie to

CARL ZEISS
15
13%
SANDY GRENDEL
26
23%
KEELER
8
7%
SELIGA
2
2%
Q-OPTICS
2
2%
HEINE
18
16%
HOGIES
0
Brak głosów
PROPHY G
0
Brak głosów
EXAMVISION
5
4%
NO NAME
12
11%
INNE
24
21%
 
Liczba głosów: 112

Awatar użytkownika
VesT
Lekarz Stomatolog
Posty: 5015
Rejestracja: 29 lipca 2005, 09:56
Tytuł użytkownika: Wujek Samo Zło
Pomógł: 3 razy
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna

Postautor: VesT » 27 stycznia 2010, 00:36

boss , wyczuwam mala egzoftalmie galek z tego avatara , ale moze to tylko trudne poczatki :mrgreen:

Awatar użytkownika
bossbusko
Lekarz Stomatolog
Posty: 7029
Rejestracja: 14 sierpnia 2003, 18:13
Tytuł użytkownika: Obrazoburca
Lokalizacja: B-Z
Pomógł: 17 razy
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna
Kontaktowanie:

Postautor: bossbusko » 27 stycznia 2010, 05:42

boss , wyczuwam mala egzoftalmie galek z tego avatara , ale moze to tylko trudne poczatki :mrgreen:

Małą? Ale spoko to nie Graves-Basedow :wink:

[ Dodano: 2010-01-27, 05:51 ]
anna t pisze:A w lupkach wyglądasz bardzo profesjonalnie ,co to za lupki?
Kostka pisze:A lupki wyglądają jak Sandy Grendel :cool:

Dzieki Aniu, jak je zakładam to i jakis taki mądrzejszy sie robie (siła autosugestii) :mrgreen:
Załączniki
wytrzeszcz-oczu-134-OBRAZKY.PL.jpg
lupy.jpg
lupy.jpg (6.25 KiB) Przejrzano 1049 razy
Rozdziewiczony :)

Awatar użytkownika
anna t
Lekarz Stomatolog
Posty: 21797
Rejestracja: 31 marca 2003, 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Pomógł: 39 razy
Płeć: Kobieta - Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: anna t » 27 stycznia 2010, 07:58

VesT pisze:boss , wyczuwam mala egzoftalmie galek z tego avatara

Boss ma piękne oczy ,zdjęcie w lupach trochę zniekształciło. :grin:
Lekarze są od leczenia a urzędnicy od siedmiu boleści.

Awatar użytkownika
niuniek
Lekarz Stomatolog
Posty: 7549
Rejestracja: 18 listopada 2005, 00:13
Lokalizacja: Warszawa
Pomógł: 17 razy
Płeć: Kobieta - Kobieta

Postautor: niuniek » 27 stycznia 2010, 13:56

anna t napisał/a:
A w lupkach wyglądasz bardzo profesjonalnie ,co to za lupki?
Kostka napisał/a:
A lupki wyglądają jak Sandy Grendel :cool:



Boss, uciekasz od odpowiedzi. :razz:
Zamiast zazdrościć, uczmy się od lepszych.

Awatar użytkownika
bossbusko
Lekarz Stomatolog
Posty: 7029
Rejestracja: 14 sierpnia 2003, 18:13
Tytuł użytkownika: Obrazoburca
Lokalizacja: B-Z
Pomógł: 17 razy
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna
Kontaktowanie:

Postautor: bossbusko » 27 stycznia 2010, 15:49

niuniek pisze:Boss, uciekasz od odpowiedzi. :razz:

No cos Ty, jak uciekasz, nie uciekasz. W odpowiedzi zamiescilem cale zdjecie z avatara :)
Rozdziewiczony :)

Awatar użytkownika
VesT
Lekarz Stomatolog
Posty: 5015
Rejestracja: 29 lipca 2005, 09:56
Tytuł użytkownika: Wujek Samo Zło
Pomógł: 3 razy
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna

Postautor: VesT » 27 stycznia 2010, 21:20

bossbusko pisze: W odpowiedzi zamiescilem cale zdjecie z avatara :)


a na tym drugim zdjeciu , to wygladasz po calym dniu pracy w tych lupach ? :mrgreen:

Awatar użytkownika
anna t
Lekarz Stomatolog
Posty: 21797
Rejestracja: 31 marca 2003, 23:00
Lokalizacja: Warszawa
Pomógł: 39 razy
Płeć: Kobieta - Kobieta
Kontaktowanie:

Postautor: anna t » 27 stycznia 2010, 21:39

VesT pisze:a na tym drugim zdjeciu , to wygladasz po calym dniu pracy w tych lupach ?

:lol: Mam nadzieję ,że nie. :lol:
Lekarze są od leczenia a urzędnicy od siedmiu boleści.

Awatar użytkownika
bossbusko
Lekarz Stomatolog
Posty: 7029
Rejestracja: 14 sierpnia 2003, 18:13
Tytuł użytkownika: Obrazoburca
Lokalizacja: B-Z
Pomógł: 17 razy
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna
Kontaktowanie:

Postautor: bossbusko » 27 stycznia 2010, 22:36

anna t pisze::lol: Mam nadzieję ,że nie. :lol:

Takie oczy to moze miesc facet jak slonia na swojej drodze spotka :razz:

A wracając do tematu.
dzisiaj minął drugi dzień pracy w SG.
Sa wyczepiste, nie żałuje kasy ktora na nie poszla.
Pracuje sie w nich inaczej niz w tych ktore mialem do tej pory.
To ze lepszy obraz to oczywiste, ale przede wszystkim waga, wogole ich nie czuje na nosie mimo ze mam jeszcze wstawione swoje szkla korekcyjne.
Niestety dla keelera muszę powiedzieć ze nie dal bym rady nosić tych 80-90gr.

Nie dziwei sie opinią ze jak ktos raz zalozyl SG to juz ich nie odda.

Jedynym minusem jest jak na razie staly kat deklinacji (ale pracuje dopiero 2 dni)
Staly kat pilnuje tego zeby miec dobra postawe, nie garbic sie etc... co dla osoby pracujacej glownie na 9 godzinie i krecacej glowa jest trudne.

Plusem jest tez to ze nie wyglądam juz jak kosmita a conajmniej jak kosmonauta.

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Rozdziewiczony :)

Awatar użytkownika
Kostka
Lekarz Stomatolog
Posty: 3041
Rejestracja: 08 sierpnia 2006, 23:01
Pomógł: 7 razy
Płeć: Kobieta - Kobieta

Postautor: Kostka » 27 stycznia 2010, 23:08

bossbusko pisze:Staly kat pilnuje tego zeby miec dobra postawe, nie garbic sie etc... co dla osoby pracujacej glownie na 9 godzinie i krecacej glowa jest trudne.

Boss, szybko się przyzwyczaisz. Ja pracuję na 12, ale często jeżdżę dookoła i nie widzę problemu. Mam w fotelu zaprogramowaną pozycję pod lupy. Trochę to trwało, bo najpierw próbowałam programować bez pacjenta, potem z pacjentem na fotelu szkoda mi było czasu na ustawianie, aż w końcu posadziłam asystentkę i tyle czasu nad nią spędziłam oglądając wszystkie zęby z każdej strony, aż wiedziałam, że jest ok. Od roku nie zmieniłam tej pozycji (chyba że mam kogoś tak małego, że nie sięga głową na zagłówek).
Poza tym, cieszę się, że się cieszysz :mrgreen:
"A Twoja matka leczy się u Koisa"

Awatar użytkownika
VesT
Lekarz Stomatolog
Posty: 5015
Rejestracja: 29 lipca 2005, 09:56
Tytuł użytkownika: Wujek Samo Zło
Pomógł: 3 razy
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna

Postautor: VesT » 27 stycznia 2010, 23:13

a powiedzcie ile taka zabawka kosztuje ?

Awatar użytkownika
bossbusko
Lekarz Stomatolog
Posty: 7029
Rejestracja: 14 sierpnia 2003, 18:13
Tytuł użytkownika: Obrazoburca
Lokalizacja: B-Z
Pomógł: 17 razy
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna
Kontaktowanie:

Postautor: bossbusko » 27 stycznia 2010, 23:17

VesT pisze:a powiedzcie ile taka zabawka kosztuje ?

Wg aktualnego cennika FM dental z ramka na szkla korekcyjne 5100zl
http://www.fmdental.pl/htmlarea/uploaded/cenniki/cennik.pdf
Rozdziewiczony :)

Awatar użytkownika
Kostka
Lekarz Stomatolog
Posty: 3041
Rejestracja: 08 sierpnia 2006, 23:01
Pomógł: 7 razy
Płeć: Kobieta - Kobieta

Postautor: Kostka » 27 stycznia 2010, 23:20

bossbusko pisze:5100zl

:shock: o kurka, ale zdrożały. Ale nic, jakbym miała jeszcze raz kupować, to bym wybrała tak samo
"A Twoja matka leczy się u Koisa"

Awatar użytkownika
VesT
Lekarz Stomatolog
Posty: 5015
Rejestracja: 29 lipca 2005, 09:56
Tytuł użytkownika: Wujek Samo Zło
Pomógł: 3 razy
Płeć: Mężczyzna - Mężczyzna

Postautor: VesT » 27 stycznia 2010, 23:31

niezle , za keelerki chcieli ok 1800 f , a ile doplata za swiatelko?

Awatar użytkownika
Kostka
Lekarz Stomatolog
Posty: 3041
Rejestracja: 08 sierpnia 2006, 23:01
Pomógł: 7 razy
Płeć: Kobieta - Kobieta

Postautor: Kostka » 27 stycznia 2010, 23:35

VesT pisze:a ile doplata za swiatelko?

kilka lat temu światło było w cenie lup (3 koła). Jeśli o SG dalej mówimy
"A Twoja matka leczy się u Koisa"

Awatar użytkownika
niuniek
Lekarz Stomatolog
Posty: 7549
Rejestracja: 18 listopada 2005, 00:13
Lokalizacja: Warszawa
Pomógł: 17 razy
Płeć: Kobieta - Kobieta

Postautor: niuniek » 27 stycznia 2010, 23:37

a światełko nie może być od innych lup?
Zamiast zazdrościć, uczmy się od lepszych.


Wróć do „Ankiety”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Legenda

  • Nowe posty
  • Brak nowych
  • Forum zablokowane
Dołącz do nas

O nas Dentonet - Internetowy Serwis Stomatologiczny.
Pierwszy, największy i najpopularniejszy stomatologiczny portal w Polsce.
Powstał w połowie 2000 roku, a swój debiut miał na wystawie CEDE w Łodzi we wrześniu 2000 roku.


  • ShoutBox
  • Nie masz uprawnień do pisania na ShoutBoxie
@ maggie « 05-09-2018 15:26:13 »
rozpoczął nowy temat: Gdzie się przeniosło forum?
@ maggie « 04-09-2018 09:33:59 »
@ Artex « 28-08-2018 11:41:02 »
rozpoczął nowy temat: Jaka lampa do unitu ?
@ karkam « 21-08-2018 20:43:09 »
@ Malwina76 « 14-08-2018 08:28:36 »
rozpoczął nowy temat: Martwy ząb - estetyka
@ bulbaoculi « 12-08-2018 16:57:30 »
rozpoczął nowy temat: Co zamiast amalgamatu ?
@ asik « 03-08-2018 20:49:30 »
@ Doriss_ « 24-07-2018 20:10:16 »
rozpoczął nowy temat: Pacjentka lat 8 po urazie zęba 21
@ grandio « 16-07-2018 08:14:38 »
rozpoczął nowy temat: Łuk twarzowy + artykulator
@ hurriway « 12-07-2018 00:14:00 »
@ dwiestówy « 30-06-2018 20:13:11 »
rozpoczął nowy temat: Cieplarka
@ renata0000 « 30-06-2018 08:37:23 »
rozpoczął nowy temat: Aparat retencyjny
@ endo300 « 29-06-2018 20:58:41 »
rozpoczął nowy temat: Ortodonta na jaki procent
@ momo « 25-06-2018 18:58:27 »
rozpoczął nowy temat: Problem chirurgiczno-endodontyczny.
@ mateusz222 « 19-06-2018 08:43:52 »
rozpoczął nowy temat: zdjęcie i zamiana korony zęba 1
@ zullu « 16-06-2018 19:22:45 »
a macie może jakiś wzór takiego wniosku? co powinien zawierac?
@ Anonimka « 10-06-2018 14:30:25 »
rozpoczął nowy temat: Błagam pomóżcie! Błąd ortodonty?
@ kingu80 « 06-06-2018 19:02:07 »
rozpoczął nowy temat: Krwawienie po ekstrakcji ósemki
@ andrew94 « 06-06-2018 11:38:01 »
rozpoczął nowy temat: RODO
@ ING « 04-06-2018 19:59:38 »
rozpoczął nowy temat: Resorpcja korzenia a leczenie endo
@ rycho « 21-05-2018 07:34:16 »
rozpoczął nowy temat: GIDO
@ agnih « 05-05-2018 21:38:12 »
rozpoczął nowy temat: Pacjent onkologiczny w gabinecie
@ dento « 03-05-2018 10:32:07 »
@ rafal700 « 26-04-2018 06:19:27 »
@ ING « 17-04-2018 20:59:06 »
rozpoczął nowy temat: protezy FJP

Who is chatting

offline Gość